Sunday 22 September 2013

~ Cara Order Produk SHAKLEE Murah ~

Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera, 


Kenapa bayar lebih? Anda boleh beli produk SHAKLEE dengan harga yang lebih murah & berpatutan.

Minta maaf kerana saya tidak dapat mempamerkan harga di Blog saya (Fabulous Health) kerana harga yang saya bagi jauh lebih murah dari harga runcit. Harga ini khas untuk Pelanggan Blog Fabulous Health sahaja yer =).

Disini saya sertakan step-step ringkas untuk order SHAKLEE.
1. PM saya di FB: Nur Hidayah Shaklee M , email: nurhidayah_naeilah@yahoo.com @  SMS: 013-9871113 untuk jenis produk @ code dan kuantiti.
2. Transfer duit ke Bank CIMB:13080008634520 atau Bank Islam: 01135020031015 (Nur Hidayah Binti Mazlan)
3. Nyatakan bukti pembayaran: Nama penuh, no reference bank, tarikh & masa.
4. Berikan alamat lengkap & no telefon untuk memudahkan urusan pos.

Postage:
  • RM10 (Via Pos Laju) 
Jika anda berminat atau ingin bertanyakan soalan boleh hubungi saya untuk free consultation.
Insha Allah, produk SHAKLEE akan sampai ke pintu rumah anda selepas pembayaran dibuat.

No comments: