Friday 28 June 2013

Kekal Muda Dengan Shaklee (Collagen Powder & Vivix)

 
Semua orang dalam dunia ni pasti bimbang dengan keadaan kulit yang berubah mengikut usia kan? Mesti risau kalau kata ramai yang cakap kita tua sebelum waktunya.

Well, Anti Aging Collagen Powder dari Shaklee dan Minuman Vivix ada penyelesaiannya.

Ok meh kita selongkar apa baiknya dua produk ni:

a) Kulit bertambah halus
b) Mengurangkan kedutan pada wajah dan menganjalkan wajah
c) Kulit semakin sihat dan ton yang sekata
d) Membentuk postur muka dengan lebih tegang
e) Rambut dan kuku kelihatan sihat

FYI, Collagen Shaklee ni satu produk halal dan ianya diekstrak dari sisik ikan merah tau. (kandungan utama kolagen ni mempunyai 4000mg Red Snapper Scales)

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

See? Semua sumber protein yang sangat baik untuk pertumbuhan kulit kita! Satu lagi. Kolagen ni mudah nak diambil. Campurkan saja dengan jus buah-buahan kegemaran korang. Sedap!

Malahan, ada pengguna yang dah guna 4 sachet Anti Aging Shaklee Collagen ni pun dah merasa perbezaannya. 

Jika minat nak beli kami ada tawarkan set TRIAL dan FULLSET kepada korang. Boleh pilih untuk beli cuba dulu atau terus beli dengan set penuh. 

 

Selain daripada Collagen Powder ni, kami juga ada menawarkan produk Anti Aging iaitu VIVIX yang sedia maklum  mengandungi  polifenol. Polifenol ni merupakan kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.  

Bezanya VIVIX ni takde set trial dan ianya dalam bentuk minuman :) 

Hubungi saya di:
c) Email

No comments: