Monday 17 June 2013

Kenali Kami

 

Salam perkenalan.

Kenali Shaklee:


Sebuah syarikat yang menawarkan produk kesihatan dan kecantikan serta produk mesra alam untuk kesihatan yang lebih baik. Produk Shaklee diasaskan oleh Dr Forrest C Shaklee sejak 1956.

Shaklee Products (Malaysia) Sdn Bhd merupakan anak syarikat kepada Shaklee Corporation yang berada di Amerika Syarikat. Shaklee Malaysia mempunyai enam (6) buah cawangan yang terletak di negeri-negeri seluruh Malaysia iaitu di Pulau Pinang, Ipoh, Kuala Lumpur, Johor Bahru, Kota Bharu dan Kota Kinabalu.
Shaklee Malaysia menjalankan operasi perniagaannya mengikut garis panduan Akta Jualan Langsung 1993 dengan Lesen Jualan Langsungnya yang bernombor AJL93747.

Siapa kami?
Kami (Faizal dan Hidayah) adalah independent distributor (ID: 965369) bagi produk-produk keluaran Shaklee. Kami merupakan graduan di bidang Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Perkhidmatan Makanan  dan Ijazah Sarjana Muda Kejururawatan.

Produk Shaklee merupakan produk-produk kesihatan dan kecantikan yang merangkumi Vitamins, Minerals, Soy Protein Drinks, Kecantikan kulit dan produk-produk untuk kegunaan rumah yang mesra alam (biodegradable).

Berminat?
Boleh hubungi/Private Message di personal akaun Facebook atau like Official Fenpej kami di Facebook!

Sms: 013-9871113
e-mail: nurhidayah_naeilah@yahoo.com

Kami beroperasi di Bandar Penawar & Felda Lok Heng, Kota Tinggi, Johor.

No comments: